Veelgestelde vragen

Als ik me aanmeld ben ik dan gegarandeerd van een gastgezin?
Bij registratie ben je gegarandeerd van een gastgezin.

Waar kan ik mijn wensen achterlaten?
Nadat je je hebt ingeschreven kun je eventuele wensen kenbaar maken door een email te sturen naar Vierdaagsebed.
Wij proberen hier zo goed mogelijk rekening mee te houden maar kunnen helaas niks garanderen.

Wat zijn de kosten per nacht?
De kosten op basis van een logies en ontbijt bedragen € 34,00 per persoon. Op basis van volpension zijn de kosten € 47,00 per persoon per nacht.
Tevens worden er administratiekosten van € 15,00 per persoon berekend (na 1 juni € 20,00 per persoon)

Wanneer krijg ik de gegevens van het gastgezin?

In de eerste week van juli zullen we de gegevens aan je bekend maken. Deze gegevens worden per email verstrekt.

Kan ik bij hetzelfde gastgezin als vorig jaar overnachten?
Ja, je kunt dit telefonisch of per email aan ons kenbaar maken. Dit natuurlijk alleen wanneer het gastgezin zich ook aanmeldt en akkoord gaat.

Mijn gastgezin voldoet niet aan de voorwaarden, wat nu?
Indien jouw gastgezin niet aan de voorwaarden voldoet kun je dit aan Vierdaagsebed kenbaar maken waarna er z.s.m. een oplossing wordt gezocht.

Kan ik zo dicht mogelijk bij de start & finish (de Wedren) geplaatst worden?
We doen ons best iedereen zo dicht mogelijk bij de start & finish te plaatsen. Hierbij zijn wij echter afhankelijk van de locaties van de gastgezinnen die zich aanmelden.
 
Hoe kom ik ’s ochtends bij de start?
Tijdens de Vierdaagse is het vervoer prima geregeld; het busvervoer komt extra vroeg op gang zodat ook de 1e wandelaars op tijd kunnen starten. Tevens kan er gebruik worden gemaakt van speciaal taxivervoer. Kijk hiervoor bij Vervoer op deze website.
 
Als ik moet annuleren krijg ik dan mijn geld terug?
Wij hanteren bepaalde restitutievoorwaarden voor de verschillende periodes waarin geannuleerd wordt. Zie hiervoor het kopje 'Voorwaarden' onder de knop 'Wandelaar'.

Als ik door uitloting niet mag deelnemen wat dan?

Indien je niet kunt deelnemen door uitloting gelden de eerder genoemde annuleringsregels.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Klachten kunnen door middel van een email aan Vierdaagsebed kenbaar gemaakt worden. Dit kan tot 2 weken na uw verblijf.

Ik loop de Vierdaagse maar mijn partner niet, kunnen we dan toch overnachten bij een gastgezin?

De gastgezinnen gaan ervan uit dat alle gasten deelnemers zijn aan de Vierdaagse. Indien de partner niet loopt zullen we proberen in overleg met een gastgezin je onder te brengen.

Vierdaagse start over